Fotografia mesta Milano

International Food Fair TuttoFood Milano 2025 - FOR SLOVAK SMEs ONLY

  • Date

    5. May - 8. May 2025

  • Venue

    Fiera Milano, Strada statale Sempione, 28. 20017 Rho Milano

  • Organizer

    SARIO Národný projekt 2

  • Krajina

    Italy

  • Contact
    veltrhy@sario.skigor.uhlik@sario.sk

Informácie o podujatí

Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO) si dovoľuje pozvať slovenských malých a stredných podnikateľov na možnú prezentáciu v rámci národného stánku na medzinárodnom potravinárskom veľtrhu TuttoFood Milano, ktorý sa uskutoční v termíne 05. - 08.05.2025 v Miláne, Talianska republika.

Organizátor národného stánku:
Agentúra SARIO v rámci národného projektu 'Podpora internacionalizácie MSP 2', ktorý je realizovaný v rámci Operačného programu Slovensko, priority 1P1, špecifického cieľa RSO 1.3. opatrenia 1.3.2, zameraného na internacionalizáciu malého a stredného podnikania.

TuttoFood Milano je B2B výstava pre celý agropotravinársky ekosystém. Je globálna a inovatívna a predstavuje referenčný bod vo svete pre výrobcov a distribútorov kvalitných produktov z celého potravinového a nápojového dodávateľského reťazca. Počas výstavy sa stretávajú s nákupcami, ako sú: distribútori, dovozcovia, maloobchodné reťazce, lokálne predajne, gurmánske obchody, gastronomické služby, profesionáli z oblasti stravovania mimo domova a šéfkuchári.

Všetky dodatočné informácie o veľtrhu nájdete na oficiálnej stránke podujatia: https://www.tuttofood.it/en/

Cieľová skupina

Slovenské malé a stredné podniky

Cieľom účasti slovenských spoločností v spoločnej národnej expozícii je možnosť prezentovať svoju podnikateľskú činnosť a predstaviť zahraničným partnerom sortiment svojich výrobkov, ako aj nadviazať obchodné kontakty s cieľom uzatvorenia obchodných kontraktov a exportu výrobkov do zahraničia.

Poskytovaná podpora

Agentúra SARIO v rámci priamej podpory účasti slovenských spoločností na veľtrhu TuttoFood Milano 2025 uhradí náklady na

  • vybudovanie spoločnej expozície (prenájom plochy, výstavbu stánku a technické pripojenia), 
  • prepravu exponátov a propagačných materiálov, 
  • drobné občerstvenie v rámci expozície, 
  • povinný registračný poplatok výstavisku za každého vystavovateľa, 
  • základný zápis do katalógu vystavovateľov, ktorý vydáva zahraničný organizátor, 
  • výrobu a zápis do vystavovateľského katalógu zúčastnených slovenských spoločností.

Zúčastnené slovenské spoločnosti si individuálne hradia náklady na:

  • svojich vyslaných zástupcov (cestovné, stravné, ubytovanie) 
  • náklady súvisiace s nadštandardnými požiadavkami.

Registrácia a podmienky účasti

V závislosti od veľkosti prenajatej plochy (108m2) je účasť na spoločnej expozícii limitovaná na maximálne 10 slovenských spoluvystavovateľov. Z uvedeného dôvodu, okrem splnenia podmienok účasti v Schéme na podporu MSP v SR, rozhoduje o účasti dátum a čas riadne vyplnenej a prijatej registrácie vystavovateľa.

Prezentačný priestor pre jedného vystavovateľa je cca do 10 m2. Prioritu zaradenia do spoločnej expozície majú spoločnosti, ktorých podnikateľská činnosť je spätá so zameraním veľtrhu a zároveň vystavujú po prvýkrát v rámci národnej expozície.

V prípade záujmu o účasť v spoločnej expozícii na veľtrhu TuttoFood Milano 2025, prosím, vyplňte registračný formulár spolu so všetkými požadovanými náležitosťami a prílohami najneskôr do 17.02.2025 do 12:00. 

V prípade naplnenia kapacity pred uplynutím registrácie si agentúra SARIO vyhradzuje právo na skoršie ukončenie registrácie.

SARIO si vyhradzuje právo na zrušenie podujatia z dôvodu nízkeho záujmu alebo iných okolností, ktoré by učinili podujatie nerealizovateľným.

Dokumenty na stiahnutie

  • Financovaný Európskou úniou
  • Program Slovensko - logo
  • MHSR logo
  • SARIO logo

The interactive supplier chain system was created as part of the national project "Support for the internationalization of SMEs", which is implemented within the framework of the Operational Program Integrated Infrastructure, priority axis 11, investment priority 3b, specific objective 11.2 focused on increasing the internationalization of SMEs and the use of opportunities of the EU single market.